Monthly Archives: máj 2020

FARSKÉ OZNAMY

DSC05788Rímskokatolícka farnosť Všetkých svätých v Poproči

v 23. týždni od 1. júna – do 7. júna 2020.

Bohoslužby

Pondelok Turíčny pondelok. Panny Márie, 18:00 Sv. omša za uzdravenie Milana
1.júna Matky Cirkvi (spomienka)  
     
Utorok Utorok 9. týždňa 18:00 Sv. omša na odprosenie a zmierenie
2.júna v Cezročnom období   za urážky a hriechy
     
Streda Sv. Karola Lwangu a spoločníkov, 18:00 Sv. omša na úmysel
3.júna mučeníkov (spomienka)  
     
Štvrtok Nášho Pána Ježiša Krista, 18:00 Sv. omša na úmysel
4.júna najv. a večného kňaza (sviatok)  
     
Piatok Sv. Bonifáca, biskupa a mučeníka 18:00 Sv. omša za ✟ Daniela, Agnesu, Jozefa,
5.júna (spomienka)   Janka a Štefana
     
Sobota Vigília – Najsvätejšej Trojice 18:00 Sv. omša za zdravie a Božie
6.júna     požehanie pre členov SZZP
     
Nedeľa Najsvätejšej Trojice 08:00 Sv. omša za ružencové bratstvo
7.júna (slávnosť)   (seniori)
  10:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti
Lektori  Božieho Slova    
Sobota Vigília – Najsvätejšej Trojice 18:00 O. Brada, Z. Bradová
Nedeľa Najsvätejšej Trojice 08:00 H. Majcherová, S. Cingeľ
    10:00 I. Drábik, V. Drábiková
   

 

V nedeľu o 14:30 slávnostný ruženec a odprosenie Božského Srdca.

V nedeľu o 15:30 sv. omša pre birmovancov a rodičov.

Počas júna po sv. omši bude litánie k Božskému Srdcu. Vo štvrtok o 18:45 – 19:15 a v piatok od 17:00 adorácia k Najsv. sviatosti, v sobotu o 17:15 fatimská pobožnosť.

O sviatosť zmierenia bude možno požiadať v pondelok, stredu a piatok od 17:00 do 18:00, alebo po individuálnej dohode. Chorých nahláste zvlášť – telefonicky, alebo osobne.

Od 3. júna po uvoľnení opatrení sa na bohoslužby netreba prihlasovať. Naďalej je však potrebné dodržiavať doporučené hygienické opatrenia v nosení rúšok a dezinfekcií rúk. Pri bohoslužbách stačí “zabezpečiť sedenie mimo osôb žijúcich v jednej domácnosti tak, že medzi obsadenými miestami musí ostať vždy jedno miesto neobsadené, pričom sekvenciu obsadenia sedadiel je potrebné v radoch alternovať” (teda netreba odstup 2 m, stačí šachovnicové obsadzovanie miest).

Premienka v nedeľu po sv. omšiach aj pobožnosti.

 

DUCHOVNÉ SLOVO 

 

Ecclesia de Eucharistia (Cirkev žije z Eucharistie)

Z encykliky sv. Jána Pavla II.

 

24. Dar Krista a jeho Ducha, ktorý prijímame v eucharistickom prijímaní, s prekypujúcou plnosťou vytvára putá bratského spoločenstva, ktoré prebývajú v ľudskom srdci, a zároveň vyzdvihuje skúsenosť bratstva v spoločnej účasti na tej istej eucharistickej hostine, a to na oveľa vyššej úrovni, než je bežná skúsenosť ľudského spolužitia. Prostredníctvom spoločnej účasti na Kristovom tele Cirkev čoraz hlbšie dosahuje svoju podstatnú črtu, ktorou je byť „v Kristovi akoby sviatosťou, teda znamením a nástrojom dôverného spojenia s Bohom a jednoty celého ľudského pokolenia“. Proti zárodkom rozdelenia medzi ľuďmi, ktoré sú podľa každodennej skúsenosti v ľudstve hlboko zakorenené ako následok hriechu, sa stavia sila Kristovho tela rodiaca jednotu. Eucharistia práve tým, že buduje Cirkev, vytvára spoločenstvo medzi ľuďmi.

25. Úcta, ktorú vzdávame Eucharistii mimo svätej omše, je neoceniteľnou hodnotou v živote Cirkvi. Takáto úcta je úzko spojená so slávením eucharistickej obety. Kristova prítomnosť pod eucharistickým spôsobom uchovávaným po svätej omši – ktorá pretrváva, pokiaľ sa zachovávajú spôsoby chleba a vína – pochádza zo slávenia tejto obety a vedie k sviatostnému i duchovnému spoločenstvu. Je úlohou pastierov, aby povzbudzovali, aj osobným príkladom, eucharistický kult, zvlášť vystavenie Najsvätejšej sviatosti, ako aj spočinutie v adorácii pred Kristom prítomným pod eucharistickým spôsobom.

Je krásne, keď môžeme spočinúť na Ježišovej hrudi ako milovaný učeník (porov. Jn 13, 25) a nechať sa preniknúť nekonečnou láskou jeho srdca. Ak má dnešné kresťanstvo charakterizovať predovšetkým „umenie modlitby“, ako potom necítiť novú potrebu dlhšie sa utiahnuť v duchovnom rozhovore, v tichej adorácii, v postoji lásky pred Kristom, prítomným v Najsvätejšej sviatosti? Koľkokrát, moji milí bratia a sestry, som mal túto skúsenosť a načerpal som z nej silu, potechu a podporu!

Príkladom tejto praxe, ktorú opakovane chváli a odporúča Magistérium, nám môžu byť mnohí svätí. Osobitným spôsobom je v tomto smere známy svätý Alfonz Mária de Liguori, ktorý napísal: „Medzi všetkými pobožnosťami je adorácia sviatostného Ježiša po sviatostiach prvá, Bohu najmilšia a pre nás najužitočnejšia.“ Eucharistia je neoceniteľný poklad, a to nielen keď ju slávime, ale aj keď spočívame pred ňou mimo svätej omše, aby sme načerpali z toho istého prameňa milosti. Kresťanská komunita túžiaca po hlbšej kontemplácii Kristovej tváre v tom duchu, ako som navrhol v apoštolských listoch Novo millennio ineunte a Rosarium Virginis Mariae, nemôže nerozvíjať aj tento aspekt eucharistickej úcty, v ktorom sa predlžuje a rozmnožuje ovocie prijímania Kristovho tela a krvi

FARSKÉ OZNAMY

stiahnuť (2)Rímskokatolícka farnosť Všetkých svätých v Poproči

v 22. týždni od 25. mája – do 31. mája 2020.

Bohoslužby

Pondelok Pondelok po 7. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Margitu a Jozefa
25.mája nedeli  
     
Utorok Sv. Filipa Neriho, kňaza 18:00 Sv. omša na úmysel
26.mája (spomienka)  
     
Streda Streda  po 7. veľkonočnej 18:00 Sv. omša na úmysel
27.mája nedeli  
     
Štvrtok Štvrtok po 7. veľkonočnej 18:00 Sv. omša na úmysel
28.mája nedeli  
     
Piatok Piatok po 7. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Stanislava Kováča,
29.mája nedeli   pohrebná
     
Sobota Vigília – Zoslanie Ducha Svätého 18:00 Sv. omša za pokoj v rodinách
30.mája     a vo svete
     
Nedeľa Zoslanie Ducha Svätého 08:00 Sv. omša za kňazské a duchovné
31.mája     povolanie (seniori)
  10:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti
Lektori  Božieho Slova    
Sobota Vigília – Zoslanie Ducha Svätého 18:00 O. Brada, Z. Bradová
Nedeľa Zoslanie Ducha Svätého 08:00 Z. Morvayová, D. Vincová
    10:00 J. Kurjan
   

 

V nedeľu o 14:30 bude májová pobožnosť a deviatnik k Duchu sv., v týždni pred sv. omšami.

Vo štvrtok bude od 18:45 – 19:15 adorácia k Najsv. sviatosti.

Vstup na sv. omše v soboty a nedele bude z kapacitných dôvodov prednostne pre vopred nahlásených (telefonicky na číslo FÚ po 20:00).

Sviatosť zmierenia a sv. prijímanie mimo omše na individuálne požiadanie (ako doteraz).

 

DUCHOVNÉ SLOVO

 

Ecclesia de Eucharistia (Cirkev žije z Eucharistie)

Z encykliky sv. Jána Pavla II.

22. Privtelenie ku Kristovi uskutočnené prostredníctvom krstu sa neustále obnovuje a posilňuje účasťou na eucharistickej obete, predovšetkým plnou účasťou na nej, ktorá sa dosahuje pri svätom prijímaní. Môžeme povedať, že nielen každý z nás prijíma Krista, ale že aj Kristus prijíma každého z nás. Uzatvára s nami priateľstvo: „Ste mojimi priateľmi“ (Jn 15, 14). My totiž žijeme vďaka nemu: „Ten, čo mňa je, bude žiť zo mňa“ (Jn 6, 57). V eucharistickom spoločenstve sa vznešeným spôsobom uskutočňuje vzájomné „prebývanie“, Krista a jeho učeníka: „Ostaňte vo mne a ja vo vás“ (Jn 15, 4).

Spájajúc sa s Kristom, ľud Novej zmluvy, vzdialený od toho, aby sa uzatváral sám do seba, sa stáva akoby sviatosťou pre celé ľudstvo , znamením a nástrojom spásy, ktorú uskutočnil Kristus, svetlo sveta a soľ zeme (porov. Mt 5, 13 – 16) na vykúpenie všetkých. Poslanie Cirkvi je pokračovaním Kristovho poslania: „Ako mňa poslal Otec, aj ja posielam vás“ (Jn 20, 21). Preto z eucharistického sprítomňovania obety kríža a zo spoločenstva s Kristovým telom a krvou Cirkev čerpá duchovnú silu potrebnú na spĺňanie svojho poslania. Tak sa Eucharistia stáva prameňom a zároveň vrcholom celej evanjelizácie, keďže jej cieľom je spoločenstvo všetkých ľudí s Kristom a v ňom s Otcom a s Duchom Svätým.

23. Eucharistické spoločenstvo Cirkev rovnako upevňuje aj v jej jednote Kristovho tela. Svätý Pavol sa odvoláva na túto jednotiacu účinnosť účasti na eucharistickej hostine, keď Korinťanom píše: „A chlieb, ktorý lámeme, nie je účasťou na Kristovom tele? Keďže je jeden chlieb, my mnohí sme jedno telo, lebo všetci máme podiel na jednom chlebe“ (1 Kor 10, 16–17). Komentár svätého Jána Zlatoústeho je presný a hlboký: „Čo vlastne je chlieb? Je to Kristovo telo. Čím sa stávajú tí, čo ho prijímajú? Kristovým telom; no nie mnohými telami, ale jedným telom. Tak ako chlieb je len jeden, i keď sa skladá z mnohých zŕn, ktoré sa v ňom, hoci ich nevidíme, nachádzajú, takže vďaka ich dokonalému vzájomnému spojeniu sa ich rozdielnosť stráca; takým istým spôsobom sme aj my spojení navzájom a všetci spolu v Kristovi“. Argumentácia je naliehavá: naše spojenie s Kristom, ktoré je pre každého darom a milosťou, spôsobuje, že v ňom sme včlenení aj do jednoty jeho tela, ktorým je Cirkev. Eucharistia upevňuje privtelenie do Krista, ktoré sa uskutočnilo v krste prostredníctvom daru Ducha Svätého (porov. 1 Kor 12, 13. 27).

Spojené a neoddeliteľné pôsobenie Syna a Ducha Svätého, ktoré je pôvodom Cirkvi pri jej ustanovení a zotrvávaní, je činné v Eucharistii. Autor Liturgie svätého Jakuba si je toho dobre vedomý: v epikléze anafory sa modlí k Bohu Otcovi, aby zoslal Ducha Svätého na veriacich a na dary, aby Kristovo telo a krv „slúžili všetkým tým, ktorí ich prijmú (…) na posvätenie duší a tiel“. Cirkev je prostredníctvom eucharistického posväcovania veriacich posilňovaná Duchom Svätým – Tešiteľom.

 

FARSKÉ OZNAMY

DSC05788Rímskokatolícka farnosť Všetkých svätých v Poproči

v 21. týždni od 18. mája – do 24. mája 2020.

Bohoslužby

Pondelok Pondelok po 6. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Jozefa, Mikuláša,
18.mája nedeli   Margitu, Vlada a Jána
     
Utorok Utorok po 6. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Františku, Annu,
19.mája nedeli   Cezareu, Františka, Johanu,
    Ondreja  a rodičov
     
Streda Vigília – Nanebovstúpenie 18:00 Sv. omša za zdravie a B. pomoc
20.mája Pána   pre rod. Adamíkovú
     
Štvrtok Nanebovstúpenie Pána 07:00 Sv. omša za zdravie a B. pomoc
21.mája (slávnosť)   pre rod. Garaničovú a Holejovú
    (seniori)
  18:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti
     
Piatok Piatok po 6. veľkonočnej 07:00 Sv. omša za zdravie a B. pomoc
22.mája nedeli   pre rod. Babicovú a Martinákovú
     
Sobota Vigília 7. veľkonočnej 18:00 Sv. omša na odprosenie a zmier
23.mája nedele   za všetky hriechy a urážky
     
Nedeľa 7. veľkonočná nedeľa 08:00 Sv. omša za matky v požehnanom
24.mája     stave (seniori)
  10:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti
Lektori  Božieho Slova    
Štvrtok Nanebovstúpenie Pána 07:00 H. Majcherová, Z. Slovenkaiová
18:00 Z. Bradová, J. Brada
Sobota Vigília 7. veľkonočnej nedele 18:00 Z. Berciková I. Sopková
Nedeľa 7. veľkonočná nedeľa 08:00 D. Vincová
    10:00 I. Drábik, V. Drábiková
   

 

V nedeľu o 14:30 bude májová pobožnosť, v týždni pred sv. omšami.

Pondelok, utorok a streda sú prosebné dni – modlitby za úrodu budú pred sv. omšou v utorok.

Vo štvrtok bude od 19:00 do 19:30 adorácia Najsv. sviatosti.

Vstup na sv. omše v soboty a nedele (v tomto týždni aj vo štvrtok) bude z kapacitných dôvodov prednostne pre vopred nahlásených (telefonicky na číslo FÚ po 20:00).

Sviatosť zmierenia a sv. prijímanie mimo omše na individuálne požiadanie (ako doteraz).

 

DUCHOVNÉ SLOVO 

 

Ecclesia de Eucharistia (Cirkev žije z Eucharistie)

Z encykliky sv. Jána Pavla II.

Jestvuje mnoho problémov, ktoré zatemňujú horizont našich čias. Stačí pomyslieť na nástojčivú potrebu pracovať pre vec mieru, klásť do vzťahov medzi národmi solídne predpoklady spravodlivosti a solidarity, brániť ľudský život od jeho počatia až po prirodzený koniec. A čo povedať o toľkých protirečeniach „globalizovaného“ sveta, kde – zdá sa -, slabí, malí a najchudobnejší majú len malú nádej? To je svet, v ktorom musí zažiariť kresťanská nádej! Aj preto chcel Pán zostať s nami v Eucharistii, vpisujúc do tejto jeho obetnej a spoluúčastnej prítomnosti prísľub ľudstva obnoveného jeho láskou. Je významné, že tam, kde synoptici hovoria o ustanovení Eucharistie, Jánovo evanjelium opisuje udalosť umývania nôh, podávajúc tak ilustráciu hlbokého významu Eucharistie; udalosť, v ktorej sa Ježiš stáva učiteľom spoločenstva a služby (porov. Jn 13, 1-20). Apoštol Pavol za seba vyhlasuje, že je „nehodné“ kresťanskej komunity mať účasť na Pánovej večeri, ak by sa to dialo v atmosfére rozdelení a nezáujmu o chudobných (porov. 1 Kor 11, 17-22. 27-34). Ohlasovať Pánovu smrť, až „kým nepríde“ (1 Kor 11, 26), je pre tých, čo majú účasť na Eucharistii, aj úlohou meniť život, aby sa v istom zmysle stal „eucharistickým“. Práve toto ovocie premeny existencie a úloha zmeniť svet podľa evanjelia ukazujú v plnej žiare eschatologický náboj eucharistického slávenia a pravého kresťanského života: „Príď, Pane Ježišu!“ (Zjv 22, 20).

21. Druhý vatikánsky koncil pripomenul, že eucharistické slávenie je stredobodom procesu rastu Cirkvi. Po tom, čo povedal, že „Cirkev, čiže Kristovo kráľovstvo už teraz prítomné v tajomstve, Božou mocou viditeľne rastie vo svete“, akoby odpovedajúc na otázku, ako vzrastá, dodáva: „Vždy, keď sa obeta kríža, ktorou ,bol obetovaný náš veľkonočný Baránok, Kristus_ (1 Kor 5, 7), slávi na oltári, uskutočňuje sa dielo našej spásy. A spolu so sviatosťou eucharistického chleba sa tu predstavuje a uskutočňuje aj jednota veriacich, ktorí tvoria v Kristovi jedno telo (porov. 1 Kor 10, 17)“.

Pri samotných počiatkoch Cirkvi je kauzálny vplyv Eucharistie. Evanjelisti spresňujú, že s Ježišom sa pri Poslednej večeri spojili Dvanásti, apoštoli (porov. Mt 26, 20; Mk 14, 17; Lk 22, 14). Tento detail má značný význam, lebo apoštoli boli „zároveň semenom nového Izraela a pôvodom posvätnej hierarchie”. Tým, že im Kristus ponúkol ako pokrm svoje telo a svoju krv, tajomne ich zapojil do obety, ktorá sa naplnila o niekoľko hodín na Kalvárii. Analogicky so zmluvou na Sinai, spečatenou obeťou a pokropením krvou, Ježišove slová a gestá pri Poslednej večeri kládli základy nového mesiánskeho spoločenstva, ľudu novej zmluvy.

Apoštoli, ktorí vo večeradle prijali Ježišovo pozvanie „Vezmite a jedzte… Pite z neho všetci…“ (Mt 26, 26 – 27), po prvý raz vstúpili do sviatostného spoločenstva s ním. Od tej chvíle až do konca vekov sa Cirkev buduje prostredníctvom sviatostného spoločenstva s Božím Synom, ktorý sa za nás obetoval: „Toto robte na moju pamiatku… Toto robte, kedykoľvek ho budete piť na moju pamiatku” (1 Kor 11, 24 – 25; porov. Lk 22, 19).

FARSKÉ OZNAMY

foto: Alexander Jiroušek

Rímskokatolícka farnosť Všetkých svätých v Poproči

v 20. týždni od 11. mája – do 17. mája 2020.

Bohoslužby

Pondelok Bl. Sáry Salkaháziovej, panny 18:00 Sv. omša za duše, na ktoré nkto
11.mája a mučenice (ľ. spomienka)   nespomína
     
Utorok Utorok po 5. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Máriu Spišákovú,
12.mája nedeli   polročná
     
Streda Bl. Panny Márie Fatimskej 18:00 Sv. omša za zdravie a B. požehn.
13.mája (ľ.spomienka)   pre Mareka, Zuzanu, Romana
     
Štvrtok Sv. Mateja, apoštola 18:00 Sv. omša za ✟ Juzefa Hužvára,
14.mája (sviatok)   výročná
     
Piatok Piatok po 5. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Martina Šestáka,
15.mája nedeli   výročná
     
Sobota Vigília 6. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za duše v očistci
16.mája nedele  
     
Nedeľa 6. veľkonočná nedeľa 08:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti (seniori)
17.mája   10:00 Sv. omša za zdravie a B. požehnanie
pre Boženu
15:00  Sv.omša pre prvoprijímajúcich a rodičov 
Lektori  Božieho Slova    
Sobota Vigília 6. veľkonočnej 18:00 Z. Slovenkaiová, I. Sopková
nedele    
Nedeľa 6. veľkonočná nedeľa 08:00 H. Majcherová, S. Cingeľ
    10:00 L. Grácová, Z. Grácová
   

 

V nedeľu bude májová pobožnosť o 14:30. V týždni pred sv. omšami.

Vo štvrtok bude od 18:45 – 19:15 adorácia Najsv. sviatosti.

Nedeľný popoludňajší program bude podľa dovtedajšieho vývoja situácie.

Vstup na sv. omše v soboty a nedele bude len pre vopred nahlásených ( telefonicky na čislo FÚ po 20:00). Sv. omša  v nedeľu o 8:00 je rezervovaná pre seniorov.

Sviatosť zmierenia a sv. prijímanie mimo omše na individuálne požiadanie (ako doteraz).

 

Pri účasti na bohoslužbách je nevyhnutné zachovať tieto pravidlá:

1.vstupujte len bočným vchodom

2.vstup je možný len s rúškom a pri vstupe do kostola je potrebné si dezinfikovať ruky

3.sedieť možno len na miestach označených nálepkou v laviciach, lavičkách a na stoličkách (okrem členov jednej domácnosti). Miesta na státie v kostole z kapacitných dôvodov nie sú.

4.priestor pred kostolom po naplnení kapacity kostola je k dispozícii na státie s odstupmi 2 m (okrem členov jednej  domácnosti)

5.pri príchode, odchode a v rade zachovajte odstupy 2 m

6.účasť na sv. omši od 6. mája je možná, avšak stále dobrovoľná – aj čo sa týka nedelí a sviatkov  – dišpenz stále trvá

Sviatosť zmierenia možno prijať po individuálnom dohovore, alebo v čase, keď je kostol otvorený pre súkromnú modlitbu.

FARSKÉ OZNAMY

Kostol Všetkých svätých

Kostol Všetkých svätých

Rímskokatolícka farnosť Všetkých svätých v Poproči

v 19. týždni od 4. mája – do 10. mája 2020.

 

K obnoveniu verejných bohoslužieb

Vzhľadom k  súčasným protiepidemiologickým norám je kapacita farského kostola  38  osôb (6 na predných lavičkách po oboch stranách, 24 v laviciach, 3 vzadu na lavičkách , 5 na chóre), čo na pracovné dni v týždni stačí. Nestačilo by to však na nedele a sviatky. Preto žiadam, aby sa účastníci sv. omší v sobotu večer, nedeľu a vigílie sviatkov dopredu nahlásili

telefonicky na čísle FÚ (po 20.00 hod). Po naplnení kapacite možno využiť miesta na státie pred kostolom, kde je ozvučenie (so zachovaním odstupov 2 m). Je to dôležité zvlášť v prípade nepriaznivého počasia: aby tí, na ktorých sa nedostane miesto, nemuseli odísť „naprázdno“ alebo ostať pred kostolom v daždi a zime. Pripomínam, že stále trvá dišpenz o nedeľnej a sviatočnej omše.

Ide teda o sv. omše v sobotu o 18.00, nedeľu o 8.00 (pre seniorov) a o 10.00 pre ostatných. Na tieto omše si zabezpečte „miestenky“, alebo využite pobyt na čerstvom vzduchu pred kostolom J. V prípade, že by záujem prevyšoval kapacitné možnosti týchto sv. omší, možno pridať ďalšie v nedeľu popoludní a v sobotu večer (to zatiaľ nepredpokladám)

V prípade, že by tieto tri, resp. štyri stačili, dalo by sa uvažovať o jednej navyše pre birmovancov resp. prvoprijímajúcich. Prvé sv. prijímanie bolo plánované na prvú júnovú nedeľu, t.j. 7. 6. Aj keby sa predpisy dovtedy ešte viac uvoľnili, nepredpokladám, že by to šlo podľa pôvodného plánu. Prosím rodičov prvoprijímajúcich o stretnutie v nedeľu o 11.30 v kostole – treba sa dohodnúť, ako ďalej: posunúť termín, rozdeliť deti do dvoch alebo viac skupín….

o.Angelus, farár

Bohoslužby

Pondelok Pondelok po 4. veľkonočnej  
4.mája nedeli  
     
Utorok Utorok po 4. veľkonočnej  
5.mája nedeli  
     
Streda Streda po 4. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za obrátenie hriešnikov
6.mája nedeli  
     
Štvrtok Prenesenie sv. otca Norberta 18:00 Sv. omša za ✟ Cecíliu Juhárovú,
7.mája   výročná
     
Piatok Piatok po 4. veľkonočnej 18:00 Sv. omša za ✟ Štefana Katušáka,
8.mája nedeli   výročná
     
Sobota Vigília 4. veľkonočnej 18:00  Sv. omša za ✟ s. Augustínu
9.mája nedele  
     
Nedeľa 5. veľkonočná nedeľa 08:00 Sv. omša za ✟ s. Augustínu
10.mája   10:00 Sv. omša za Boží ľud farnosti
Lektori  Božieho Slova    
Sobota Vigília 4. veľkonočnej 18:00 O. Brada, Z. Bradová
nedele    
Nedeľa 5. veľkonočná nedeľa 08:00 Z. Morvayová
    10:00 I. Drábik, V. Drábiková
   

Kostol bude otvorený pre súkromnú modlitbu vo štvrtok a piatok  18:45 – 19:15.

Pred sv. omšami v týždni bude loretánske litánie.

Nedeľný popoludňajší program podľa dovtedajšieho vývoja.

Vstup na sv. omše v sobotu večer a v nedeľu len pre vopred nahlásených (t. č. na FÚ po 20:00). Sv. omša v nedeľu o 8:00 je rezervovaná pre seniorov.

Sviatosť zmierenia a sv. prijímanie mimo omše na individuálne požiadanie (ako doteraz).

Archív